Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 283
Pokaż wszystkie komentarzeCo do pojemności to jeśli tego nie sprawdzałeś i sam nie zrobiłeś to nie zdziw się gdy Ci maszyna niedługo zdechnie. 110cmm było stosowane w bardzo starych DT i cylinder wraz z tłokiem był dostarczany od PROXa. Niestety na tą chwilę części zamienne do tygo silnika są nie do dostania i kiedy zajedziesz tłok (a uprzedzam, że to prędzej czy później nastąpi) będziesz musiał powrócić do pojemności bazowej. Jeździłem taką DT i osiągi wcale nie są takie rewelacyjne. Motocykl traci całkowicie dół, ale owszem kręci się dużo lepiej w górze i ma kopa większego. Więc jeśli to jest PROXowska przeróbka i Ty tego nie robiłeś tylko taką kupiłeś to już radzę Ci zbierać kasę na nowy tłok i cylinder. Źle zestrojony gaźnik tuningowy może ograniczać osiągi! Nawet jeśli jest dedykowany do modelu! To też radzę sprawdzić bo jeśli mieszanka będzie niedobra to przyczyni się do szybszego zużycia części i większego spalania. Mam nadzieje jednak, że ze sprzętem jest i będzie wszystko ok i życzę miłego jeżdżenia!
OdpowiedzCylinder i tłumik zostały zmienione rok temu. Tłumik pocohdzi z firmy pollini a gaźnik jest od MIKUNI. Motor zbiera sie z każdych obrotów i wkreca sie bez problemu. Nie wytrzyamała jedynie linka obrotomierza...za duze obroty tłoka 110ccm a linka od zwykłej 80. Niestety cylinder kosztuje wiecej niz normalnie tu sie musze zgodzic. Dzieki za odpoiwedź na poprzedni wpis pozdro =)
Odpowiedz